Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket. A szerző azt a tíz legfontosabb alapelvet mutatja be könyvében, amelynek segítségével és alkalmazásával befolyásolhatjuk a borfogyasztók vásárlói magatartását, illetve a legjobb kiszolgálásban részesíthetjük vevőinket.
1. alapelv: A vállalkozás és a célcsoportok trendjeinek megtalálása.
2. alapelv: Folyamatos koncentrálás a célcsoportra.
3. alapelv: Legyenek erősségeink.
4. alapelv: Használjuk ki a piaci lehetőségeket.
5. alapelv: Legyenek határozott elképzeléseink.
6. alapelv: Jól megválasztott pozícióra és profilra kell törekedni.
7. alapelv: Nem szabad szem elől téveszteni a célokat.
8. alapelv: Ragaszkodni kell a tervekhez.
9. alapelv: Mindent meg kell tenni a jó célcsoportért.
10. alapelv: Az ellenőrzést nem szabad elhanyagolni.