Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket. A szerző azt a tíz legfontosabb alapelvet mutatja be könyvében, amelynek segítségével és alkalmazásával befolyásolhatjuk a borfogyasztók vásárlói magatartását, illetve a legjobb kiszolgálásban részesíthetjük vevőinket.1. alapelv: A vállalkozás és a célcsoportok trendjeinek megtalálása.2. alapelv: Folyamatos koncentrálás a célcsoportra.3. alapelv: Legyenek erősségeink.4. alapelv: Használjuk ki a piaci lehetőségeket.5. alapelv: Legyenek határozott elképzeléseink.6. alapelv: Jól megválasztott pozícióra és profilra kell törekedni.7. alapelv: Nem szabad szem elől téveszteni a célokat.8. alapelv: Ragaszkodni kell a tervekhez.9. alapelv: Mindent meg kell tenni a jó célcsoportért.10. alapelv: Az ellenőrzést nem szabad elhanyagolni.
A termék EAN vonalkódja.
A termék Áfa törvény szerinti besorolása.
A termék vámtarifaszáma.